2023!!

 Heyyyyy whats upp gaissss!! Haha okay now aku dah jumpa balik blog aku setelah sekian lama cari tak jumpa and tak ingat pon aku ada blog xD! Since aku pon tgh lonely sendu2 single mingle happy forever ni kan, aku rasa cam nak active balik tulis blog kat sini. Since aku pun dulu2 suka membaca & menulis pe?? Hehe tipu la kalau ckp tak perlukan tempat meluah. Kan? Sebab aku ni sejenis yg suka share story aku dgn org yg aku sayang. But since aku takda somebody tu skrg, aku share dgn korg jelah kan my daily life update? At least kalau aku share kat sini boleh la aku baca balik diary ni dlm 5-10 tahun akan dtg pulak. Its all memories guys! Seronok bila dpt throwback balik perasaan yg kita pernah lalui suatu masa dahulu tau. Plus dgn cara tu boleh buat kita lebih appreciate dgn apa yg kita pernah ada and motivate kita again utk jadi someone better. Eh? Tah la kenapa aku fikir mcm tu but emmmm camtu lah! Hmmmmm. Okay before end my night tonight, aku nk share sikit satu perkara kan before aku sleep. Esok dah start intern aku after 2 days MC!! Omgg :0! 

Okay before that aku nk cerita sikit la pasal intern alang2 tu. Btwww, aku skrg dh end of my degree life and currently doing my internship at Rahim & Co company. Skrg dh week 2 aku kt sini and so far sooo good. Ok tu je lah dulu mukadimah sebab aku nk cerita menda lain sebenarnya xD. 

Okay next, aku senanya nk luah lah yg actually aku rasa sedih. Aku rasa lonelyyyy. Sebabbb, kawan2 yg aku pernah rapat dulu semuaaa dah kawen, ada anak amd ada yg dh masuk dua org anak dah.. So jadi cam sebak sikit en kawan yg kita pernah gila2 dulu, yg kenal kita mcm mana itu ini dah tak boleh nk rapat cm dulu dah. :’(( Tapi takpala masing2 ada life journey dia kan? Macam dia, Allah kasi dia dpt anak2 yg comel, keluarga bahagia, suami penyayanh and paling best kawen dgn org yg kita sendiri cinta. Aku doakan untuk aku juga supaya dpt merasa kebahagiaan yg mcm tu oneday. Aku faham kita mesti ada goals yg kita dh target nak achieve in future kan but tipulah ckp kalau takda rasa nk ada soulmate tuu. Rasa nak share semua perasaan yg kita lalui tak kira lah rasa sedih/kecewa/bangga/bahagia etc. Tapi takpe org kata biar lambat asal selamat haaaa gituuuu. Tagline ni bukan utk atas jalan raya semata ye guys even dlm mencari jodoh pun camtu gakk. Yang penting kena selalu doa. InshaAllah, Allah tak lupa kat kau pun maria, cuma Allah tgh buat persediaan yg terbaik untuk kau. Ko sabar je kejap. Sikit je lagi. Settle dulu urusan kau tuu. Focus betul2! Haaaa yg penting enjoy life kau and bahagiakan dulu family kau yg ada skrg ni. Happy kan mama and adik2. Selalu ingt kau nak jaga mereka kan? Thats why Allah bg masa bnyk sikit untuk kau bersama mereka. So hargai masa yg ada okay! Haahahaha lahhh ternasihat kat diri sendiri pulak! Haa tu jelah okay bye!!! ❤️❤️❤️

Comments

Popular Posts