Dewasa is sucks....

 Hi! Dah lama gilaaaaa tak update blog ni! Hahahaha bila baca balik diary lama lama dulu rasa mcm kelakar pulak plus cringe plus rindu annddddd, aku rasa rindu gila si Maria yang dulu. Yang aku rasa personaliti dan perasaan aku yg agak berbeza dari yg dulu dan skrg. Dulu aku tak fikir panjang, aku jenis have fun je. Aku percayakan je orang sekeliling sbb aku tau diorg takkan betray aku. But now maybe aku dh pernah berhadapan dgn banyak mainan manusia, membuatkan aku takut dgn past trauma aku, lastly buatkan aku susah nak percayakan sesiapa lagi. So menda ni bagi impact jugak which is aku tak fun dah la mcm dulu :’( Sekarang lebih bnyk fikir consequences yg akan berlaku instead of main lenjan jeeee. Haaaa dewasa amat membosankan dan merumitkan. I want my old me back!!!! :’(((((

Comments

Popular Posts