Bestfriend

Hi. okay second post ni aku nak story pasal bestfriend sikit. Selama hidup aku, aku pernah ada 3 orang je besttfriend yg boleh dikatakan macam cheek by jowl dengan aku. Setiap bestfriend ni berlainan sekolah. Tapi sekarang aku dah tak rapat dengan dorang sebab sekolah lain lain. Okay the third bestfriend tu , still ada dengan aku sampai sekarang. Yalah , sama sekolah. Sama kelas pulak tu. And we've been friends for 4 years. Next year dah 5 tahun tupun kalau still kawan lah. Okay third bestfriend tu aku panggil dia Nik. Dia ni baik jugaklah haha. Em garang, annoying, suka nasihat kadang2,cepat emosi, cantik and erm, tapi kasar sikit macam aku and gila2 sama macam aku. Haha Hmmmm, nak dijadikan cerita, dalam 4 tahun tu kitorang selalu jugak lah gaduh. Sometimes like strangers dah. Haha tapi tu dah lumrah. Tapi kan, even kitorang slalu gaduh en, aku aih entah lah kenapa sayng sangat dgn friendship kitorang tu walaupun kkdang rasa give up pun ada dgn dia. Maybe sebab kawan dah lama kot. Banyak kenangan pulak tu. Sweet lagi ha dulu. Sekarang dah pun bulan 12, 2014. seminggu lagi camtu, masuklah tahun baru 2015. The problem is, aku tengah gaduh dgn dia sekarang ni... Adalah something went wrong sikit. Hmm. Mungkin ada jugak silap aku kot. Yalah kekadang aku ni tak fikir perasaan orang jugak. Tapi yalah. Haritu pun dia ada tweet yg dia dah tak ada bestfriend. Haha kau faham perasaan aku ? Luruuuuhhhh ! Yalah, sebab dgn dialah yg aku selalu gila2, buat menda bodoh sesama,gaduh kejap pastu kawan balik, yang selalu menangis dalam ketawa. Haha yang menangis dlm ketawa tu sebab bila kitorang arguing, and dua2 taknak mengalah, and start perasaan keadaan mcm dah nak jadi tak stabil, kitorang akan tenung sama2 and then gelak and buat2 mcm takda apa berlaku. Haha tu mmg kelakar bagi aku.. Dah bila dia dah start buat mcm tu, kitorang tak jadi la nak gaduh. Lagipun aku tak sampai hati. And aku taknaklah sebab menda kecil kitorng kena gaduh.. Hm tu cerita time kat sekolah. Time kat sekolah boleh lah kan. Esok lusa jumpa lagi minta maaf ftf. Rehat sesama semua. Dah bila cuti sekolah ni, masing2 pun buat hal sendiri lah. Jumpa pun tak. Contact pun jarang2. Ni pun dah mcm strangers dah aku rasa. Hmmm. It's absolutely sad when two best of friends become strangers. Kan ? Haha tak apalah... I won't be sad. Hmmmm,.. So,.... Hi, old friend. :) You always said im stupid, useful & many bad things but im still here for you. Why? Because youre special for me & i love our old friendship. I hope your read every pieces of word with a smile. Love you. Bye ! :) M&S.

Comments

Popular Posts